keskiviikko 21. elokuuta 2013

Tuplainhokkipäivänasu

Ensinnäkin: kyllä, olen vielä olemassa. Ja body doublellekin saatiin tässä vähän hommia.

Toiseksi: kirjoitusinspiraatio iski, kun luin Pupulandian Jennin Pinkkinspiraatio-postausta, sattumalta kun oli pinkkiä päällä tänään.

Tosiaan monissa blogeissa - ja ihan "oikeassakin" elämässä - ihmiset pitävät vaaleanpunaista väriä inhokkinaan ja ovat sitä mieltä, ettei se nyt kertakaikkiaan ole ollenkaan sopiva väri aikuiselle ihmiselle. No jaa, olen harvinaisen eri mieltä. Vaikka vaatekaappini sisältö on yleisesti ottaen kirjava kuin pakanamaan kartta, on vaaleanpunainen/pinkki eri sävyissään siellä varsin hyvin edustettuna. Kaveripiirissäni olen se "Täti Vaaleanpunainen" (mukaillen sitä vanhaa lastenkirjaa), meillä kun on suorastaan "koodiväri" jokaiselle.

Toinen inhokkiusasia tuntuu olevan twinsetit. Mun lemppari, kuinka yllättävää. Niitä löytyy kaapista useampaakin väriä. Siis mikä sen parempi kuin korallipinkki twinsetti. Harmaan A-linjaisen hameen kanssa sopivan vintagehenkinen, mutta varsin käytännöllinen asu. Ja siis jonkun ns. muodikkuuskäsityksen mukaan jotain aivan kamalaa todennäköisesti : ) Mut ihan sama mulle oikeesti, vai miten se nuoriso nykyään sanookaan (en siis kuulu joukkoon nuoriso, hah). Sattumalta kaapista löytyi lähestulkoon neulesetin väriset kangasballeriinat, joiden olemassaolon olin jo välillä onnistunut unohtamaan.

twinsetti: Pierre Cavallo
hame: H&M
 




 
balleriinat: New Look

Ei kommentteja: