lauantai 26. helmikuuta 2011

Hyvää päivää kirvesvartta!

Menin vain makutuomariksi mukaan optikolle. Kävin itteni kanssa keskustelua: "Mä en tartte uusia aurinkolaseja, mulla on ihan loistavan hienot viime vuonna ostetut. Siis en TODELLAKAAN tartte.... Ja JOS nyt sattuisin hankkimaan uudet, ni niissä pitäis olla autoiluun sopivat polarisoidut ruskeat linssit ja kapeat aisat.... Mutta en siis niitäkään välttämättä tartte... Jaa, millasiakohan niitä olis.... No, mä nyt tässä odotellessa vaan kattelen ympärilleni.... Plääh, liian sporttisia, en mä tällasia.... Mutta mitkäs noi on, kokeilenpa huvikseni.... Näähän on kivat, toooosi kivat itse asiassa.... Mutta en mä nyt tartte... Eiku mä kokeilen uudestaan... mitä mieltä muut on, ai on hyvät vai, jaa.... En tartte, mutku mä HALUUN! Okei, saat ostaa. Kiitos!"

No, oliko kapeat aisat. Ei. Entä ruskeat polarisoidut linssit. Ei. Mutta muuten hienot.

1 kommentti:

Salsaria kirjoitti...

Tässä blogissakin pitäisi olla joku Like-nappi. Like. :)